۱۲تا عکس از جو جی هون

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
جو جی هون 11 - دی‌ماه - 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

الهی من براش بمیرم که انقدر خوشگله.

جو جی هون 13 - دی‌ماه - 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

الهی فدای اون قیافه ی نازش.

ELI 27 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

SAITETUN ALIYEEEEEEEEEEEE,KHEYLIAM QABELE ETMINANE.MERSI.ADRESE JOO JI HOONO AGE BEDID MAMNOON MISHAM

رها 3 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.alonepeople.com

درود راستش من شخصیت شین رو توی سریال روزگار شاهزاده خیلی دوست داشتم چون اونموقع که این فیلم رو میدیدم درگیر یه موضوع احساسی مشابه بود و چون اخلاقم شبیه شین گونه،خیلی تحت تأثیر سریال قرار گرفتم و در به در دنبال عکساش بودم و ازت ممنونم نسترن که عکساشو داشتی.
در ضمن همه میگن که شیم خیلی مغرور بود و فقط اواخر فیلم غرورشو شکست اما میخوام بگم در طول فیلم،شین بار ها توی خودش شکست اما خیلی کم بودن آدمایی که متوجه شده باشن.
از ته دلم
به وبم یه سری بزن،به امید دیدار

مینا 14 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

دیوونتم جوجیهون

سارینا 21 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 02:33 ق.ظ

من اینو خیلی نمیپسندم چون زیادی مغرور وغیانت کاره

ملی 4 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

عکسی نبود ولی در هر حال ممنون همین که زحمت ساخت این وبلاگ را کشیدی خودش کلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد