عکس های جدید سوپر جونیور

۶تا عکس دیگه تو ادامه مطلب 

منبع:yangom-jumong.blogfa.com






نظرات 7 + ارسال نظر
lovely-bahar 26 - تیر‌ماه - 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.lovelygirl-bahar.mihanblog.com

وبلاگت خیلی خوشمله...بهم سر بزن....دوست دارم تبادل لینک کنیم....اگه موافقی منو با اسم lovely لینکم کن و بعدش خبرم کن...بگو باچه اسمی بلینکمت گلم...[گل]
فعلا باباااااااااااااااااااای...[بوسه][گل]

امید 24 - شهریور‌ماه - 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.koreadvd.ir/forum

سلام. ما تمام نویسنده های گروه های کره ای رو تو فرومم دور هم جمع کردم و در یک محیط شاد فعالییت میکنیم. حتما بهمون سر بزن. وب جالبی داری. خیلی زیباست.
گروه های بیگ بنگ.سوپر جونیور. دابل اس. 2 پی ام. شاینی. سی ان بو. کارا و تیارا
www.koreadvd.ir/forum
. تو بخش خوانندگان و گروه های کره ای تمام گروه ها هستن.خوشحال میشیم تو بینمون باشی.
ممنون

الهام 15 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

من چند روزه که به خانواده سوژر جونیور پیوستم خوشحال می شم بهم سر بزنی اینم ادرسم:www.sojo.blogfa.com

ثنا 30 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام من از وبلاگ شما خیلی خوشم امد چون طرفدار سوپر جونیور هستم و تمام آهنگ هاشون رو هم دارم. امید وارم موفق باشید. من ودوستام خیلی دوست داریم که بریم کره......

FicTion 6 - دی‌ماه - 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.fictionband.mihanblog.com

سلام.....
وبلاگ قشنگی داری عزیزم....!!! ما4نفر به تازگی وبلاگی تشکیل دادیم که محتویات اون مطالب و اخباری در باره ی کره ی جنوبی و بچه های نازشه و همچنین داستان های عاشقانه به سبک کره ای که خودمون می سازیم ....لطفابه ما سربزن و اگه مایل به تبادل لینک بودی بهمون خبربده....

دریا 12 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://bppop.blog.ir

سلام عزیزم
وب نازی داری به منم سر بزن و نظرتو بگو.
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
آپممممممممممممممممممممممم
با ی خبر از سوپر جونیور

نرجس 31 - فروردین‌ماه - 1394 ساعت 05:22 ب.ظ

خیلی سایتت قورباغست مردشورتو ببرن با این سایتت حالم به هم خوردشوخی کردمبه دل نگیرمن از سوپر جونیور خیلی خوشم میاداخه اینم کد شما میزارین ادم باید یک ساعت گرفتارش باشه تا بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد