song il gook

[تصویر: song-il-guk-pic-01.jpg]
[تصویر: songilkook_07.jpg]
[تصویر: 20080526-74.jpg]
نظرات 3 + ارسال نظر
مجله اینترنتی تیک 14 - اردیبهشت‌ماه - 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://tohidghahremani.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری امیدوارم هر روز بهتر بشه

دوست داشتی یه سر به وب من هم بزن. تو پست آخرم یه خبرایی هست که مطمئنم به دردت می خوره
پس حتما بخون مطلب آخرمو
منتظرم

مهیار 16 - مهر‌ماه - 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

من یه بار رفتم کشور کره جنوبی آنها مردمانی مهربان هستند. انها هنوز فرهنگ مقدس شرقی را از دست ندادند مثل ما ایرانیها نیستند که داریم روز به روز به فرهنگ کثیف و اشغال غربی نزدیکتر مبشیم .من میدونم که بیشتر ایرانیها مسلمان هستند که اگه مسلمان نبدند صد در صد مردمانی شهوت پرست بودند که گرچند دین اسلام به مسلمان گفته که شهوت پرستی نکنید. پادشاهان در ایران در همه حکومت ها چه قبل از اسلام و چه بعداز اسلام شهوت پرست بودند مثل پادشاهان غربی . در ایران پادشاهان از هر منطقه و ولایتی زنی را انتخاب می کردند و به زنان مردم تجاوز می کردند و آبروی زنان ایرانی را می بردند بعضی از انها که مناطقی از کشور را فقط به خاطره دختری خارجی میدادنند.درباره شاهان پهلوی هم مثل محمد رضا شاه که یک شهوت پرست بود آبروی هر چی ایرانی برده از خارج زنانی را از هر جای دنیا می اوردند تا اون هر شب با انها هم بستر بشه.ایران شاید یک پادشاه داشت که زیاد به شهوت خود توجه نمی کرد آن هم شاه کوروش کبیر بود درباره حکومت فعلی ایران که اسلامی است دارای انتقادی هم هست چرا به مسایل زن و مرد در این حکومت اینقدر بروز میدید چرا مدارس دختر و پسر را جدا کردید به جای اینکه فرهنگ سازی کنید این کارها راکردید که از شعور فرهنگ شرق به دور است واین کاره واسطه می شود تا ما بیشتر بیشتر به فرهنگ غرب نزدیک شویم من خیلی دوست داشتم یک کره ای بودم تا به پادشاهان همچون جومونگ افتخار کنم که اسوه ای نیکی ها است.ایران چه بعد اسلام و چه قبل اسلام یعنی بی فرهگی

مهسا 15 - دی‌ماه - 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

عالی بود خیلی ممنون.فقط میشه اهنگ های سریال های کره ای رو واسه دانلود بذارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد